Wednesday, September 14, 2016

Is Forex Arbitrage Moontlike

Forex Arbitrage afbreek Forex Arbitrage Soos met ander arbitrage strategieë, sal die daad van die ontginning van pryse ondoeltreffendheid eintlik korrek is die probleem in die mark. Om hierdie rede, hierdie geleenthede is dikwels net om vir 'n baie kort tyd. Arbitrage valuta handel vereis dat die beskikbaarheid van real-time pryse aanhalings en die vermoë reageer vinnig as geleenthede hulle voordoen. Forex arbitrage sakrekenaars is beskikbaar om te help vind hierdie geleenthede vinniger, maar soos met alle sagteware, programme en platforms gebruik in die kleinhandel forex, is dit belangrik om hulle uit te probeer in 'n demo rekening indien moontlik. Probeer om uit verskeie produkte voordat jy besluit op 'n is die enigste manier om te bepaal wat die beste vir die forex handelaar. 'N opsies handel strategie in diens geneem om die ondoeltreffendheid te ontgin. Die gelyktydige koop en verkoop van 'n bate om voordeel te trek. 'N Wins situasie as gevolg van pryse ondoeltreffendheid tussen. 'N beleggingstrategie wat poog om voordeel te trek uit arbitrage. 'N forex strategie waarin 'n valuta handelaar neem voordeel van. 'N breë definisie vir drie tipes arbitrage wat bevat. Voordeel uit arbitrage is nie net vir die mark makers - kleinhandel handelaars kan geleentheid in risiko arbitrage vind. Op 'n basiese vlak, arbitrage is die proses van gelyktydig koop en verkoop van dieselfde (of ekwivalent) sekuriteite op verskillende markte om voordeel te trek van die prys verskille te neem en maak 'n wins te maak. Gedek belang arbitrage is 'n handel strategie waarin 'n belegger gebruik 'n vorentoe geldeenheid kontrak te verskans teen wisselkoersrisiko. Hier is die fyn punte, handel wenke, geskik sekuriteite, en voorbeelde vir edelmetaal arbitrage handel. ETF Mutual Fondse inligting oor arbitrage fondse en hoe hierdie tipe belegging genereer winste deur gebruik te maak van prysverskille tussen die kontant en futures markte. Risiko arbitrage bied 'n waardevolle handel strategie vir M A of ander korporatiewe aksies in aanmerking kom voorrade. Investopedia verduidelik hoe dit werk. Dit invloedryke strategie kapitaliseer op die verhouding tussen prys en likiditeit. In hierdie kort video handleiding verduidelik Jack Boer wat risiko arbitrage is buitelyne drie verskillende voorbeelde daarvan. Handel buitelandse valuta kan winsgewende wees, maar daar is baie risiko's. Investopedia verken die voor - en nadele van forex as 'n beroepskeuse. Beleggers gebruik die arbitrage pryse teorie om 'n bate wat verkeerd s geprys identifiseer. Forex arbitrage is 'n risiko-vrye handel strategie wat toelaat dat die kleinhandel forex handelaars om 'n wins te maak met geen oop valutablootstelling. Lees Antwoord Verstaan ​​wat arbitrage handel behels en wat die nodige vaardigheid stel dat 'n handelaar moet ontwikkel ten einde baas. Lees Antwoord Hier is wat risiko arbitrage handel is en hoe hierdie tipe arbitrage handel geleentheid is beskikbaar vir individuele kleinhandel. Lees Antwoord verstaan ​​die betekenis van arbitrage handel, en leer hoe handelaars in diens sagteware programme om arbitrage handelsgeleenthede te spoor. Lees Antwoord Meer inligting oor verskillende tipes arbitrage modelle en tegnieke, en ontdek waarom klassieke arbitrage geleenthede is baie. Lees Antwoord duik in twee baie belangrike finansiële konsepte: arbitrage en verskansing. Kyk hoe elk van hierdie strategieë 'n rol kan speel. Lees Antwoord Die gemiddelde aantal jare waarvoor elke dollar van onbetaalde skoolhoof op 'n lening of verband bly uitstaande. Sodra bereken. Die jaarlikse persentasie opbrengs gerealiseer op 'n belegging, wat aangepas vir veranderinge in pryse as gevolg van inflasie of ander. 'N afkorting van die Moembaai Effektebeurs Sensitiewe Indeks (Sensex) - die maatstaf-indeks van die Moembaai Effektebeurs (BSE). 'N band met geen vervaldatum. Ewige boeie is nie aflosbaar maar betaal 'n bestendige stroom van belang vir ewig. Sommige van die. Die eerste van 'n reeks van jare in 'n ekonomiese of finansiële indeks. A basisjaar word gewoontlik ingestel om 'n arbitrêre vlak van 1. 'n band wat in 'n voorafbepaalde bedrag van die maatskappy se aandele op sekere tye gedurende sy lewe kan omskep word, gewoonlik. Risikovrye Forex Arbitrage System. Moontlike Ek wou net met julle te deel 'n gedagte wat by my opgekom. en ek wou gaan met youll as 'n ding soos dit is enigsins moontlik / praktiese. Wanneer ek praat Forex Arbitrage, ek praat nie van nie sy moontlike belevie af uit om voordeel te trek. In plaas daarvan Ek is op soek na Arbitrage teen diffrent makelaars, laat ek verduidelik. In my handel oor die laaste paar jaar het ek hanteer diffrent makelaars, wat handel lessenaars, nie handel lessenaars, veranderlike versprei. vaste versprei. Ek het opgemerk dat daar is tye tydens 'n dag (wat nie die nuus keer,) wanneer diffrent makelaars het diffrent aanhalings. Soos byvoorbeeld op die GBP / USD 4 makelaars 4 aanhalings kan hê, bv: Makelaarsdistribusie n: 1,9138 / 43 Broker b: 1,9135 / 42 Broker c: 1,9132 / 36 Broker d: 1,9143 / 48 Nou wil ek GBP / USD Koop van makelaar c en verkoop tot D gelyktydig makelaar. Uiteindelik wanneer die mark nie so veel beweeg, makelaar C en makelaar ds pryse sal uiteindelik pas, dis nadat hulle klaar speel hul wedstryde op klein rekeninghouers. op daardie tydstip Ek wil graag die posisie te sluit. Dit gebeur dag in en dag uit ten minste 2-3 keer per dag vir elke geldeenheid paar. As my stelsel werk sy klein risiko gratis winste. pls laat my weet wat jy dink. Aangesluit Februarie 2007 Status: Klein is mooi 1270 Posts ek don t sien die Arbitage ding in hierdie diffrent makelaar prys. as hulle die prys effens opwaartse kan verander, kan hulle dit ook doen af ​​wyk, en die verskil van verspreiding is verminder die moontlikhede. Dit kan nuttig wees indien die verskil is biger as die verspreiding, maar weer, moet die prys wees kry in dieselfde tyd met diffrent platform. Dit is soos om 2 sleutel vir 'n dieselfde deur wat nodig in dieselfde tyd te draai. onder diffrent makelaar, is die prys nog verskil biger as die verspreiding Snaaks ding wat jy hierdie genoem omdat ongeveer 6 maande gelede, kort op die onderwerp was ek. Jy is absoluut reg, dit gebeur ten minste 3 keer per dag tussen enige 2 makelaars (hoewel tussen ECNs nie soseer). Ek het 'n program wat 3 (Meta Trader, MBTrading en Interaktiewe makelaars) verskillende API's gebruik en basies verhandel presies wat jy weer sê. wanneer die bod van 'n makelaar groter as die vra van 'n ander deur 'n sekere bedrag was, sou ek 'n gelyktydige koop sit en te verkoop ten einde. Maar wat ek gevind het was nogal teleurstellend. dit sal werk groot 3 of 4 keer, maar elke nou en dan, een van die bestellings sal 'n requote kry, of die einde sou te lank om skoon te neem, en teen die tyd dat bestellings is skoongemaak, is die wonderlike arbitrage gegaan. Ek het gevind dat dikwels, die dinge wat jy dink is makelaars geknoei met die pryse is eintlik in die stelsel en dat die pryse uiteindelik nader as wat jy die meeste van die tyd (wat suig vir hierdie tipe van handel) dink. Ek didn t verloor 'n groot deel van die geld, want die lot groottes wat ek gebruik tydens live rekening toets so klein was, maar ideaal, sou jy wil groter handel groottes vir die handel. en dus die risiko. Die probleem, ek dink is die aard van die operasie. wat jy nodig het om te verseker dat beide bestellings deurgaan ten einde voordeel te trek uit die situasie, maar dit blyk dat te dikwels, een van die bestellings sal versuim om uit te voer op die verwagte prys. dus moontlik veroorsaak dat 'n ramp ook sedert die winste uit die arbitrage is so klein. Die ideaal is, D jy wil hierdie bestellings uit te voer naby gelyktydig en op die verwagte prys. Ek het net dat dit nooit só gebeur. selfs wanneer die gebruik van hoogs likiede verskaffers. en my gedagte was dat die meeste van die tyd, prys arbitrage plaasvind in 'n vinnige bewegende markte. vandaar die rede vir die requotes. Soos ek gesê het, my program gewerk soos 'n bom, dit is net dat die makelaars didn t saamspeel baie goed. Sterkte, al is. Ek wou net met julle te deel 'n gedagte wat by my opgekom. en ek wou gaan met youll as 'n ding soos dit is enigsins moontlik / praktiese. Wanneer ek praat Forex Arbitrage, ek praat nie van nie sy moontlike belevie af uit om voordeel te trek. In plaas daarvan Ek is op soek na Arbitrage teen diffrent makelaars, laat ek verduidelik. In my handel oor die laaste paar jaar het ek hanteer diffrent makelaars, wat handel lessenaars, nie handel lessenaars, veranderlike versprei, vaste versprei. Ek het opgemerk dat daar is tye tydens 'n dag (wat nie die nuus keer,) wanneer diffrent makelaars het diffrent aanhalings. Soos byvoorbeeld op die GBP / USD 4 makelaars 4 aanhalings kan hê, bv: Makelaarsdistribusie n: 1,9138 / 43 Broker b: 1,9135 / 42 Broker c: 1,9132 / 36 Broker d: 1,9143 / 48 Nou wil ek GBP / USD Koop van makelaar c en verkoop tot D gelyktydig makelaar. Uiteindelik wanneer die mark nie so veel beweeg, makelaar C en makelaar ds pryse sal uiteindelik pas, dis nadat hulle klaar speel hul wedstryde op klein rekeninghouers. op daardie tydstip Ek wil graag die posisie te sluit. Dit gebeur dag in en dag uit ten minste 2-3 keer per dag vir elke geldeenheid paar. As my stelsel werk sy klein risiko gratis winste. pls laat my weet wat jy dink. Funny ding wat jy genoem omdat ongeveer 6 maande gelede, kort op die onderwerp was ek. Jy is absoluut reg, dit gebeur ten minste 3 keer per dag tussen enige 2 makelaars (hoewel tussen ECNs nie soseer). Ek het 'n program wat 3 (Meta Trader, MBTrading en Interaktiewe makelaars) verskillende API's gebruik en basies verhandel presies wat jy weer sê. wanneer die bod van 'n makelaar groter as die vra van 'n ander deur 'n sekere bedrag was, sou ek 'n gelyktydige koop sit en te verkoop ten einde. Maar wat ek gevind het was nogal teleurstellend. dit sal werk groot 3 of 4 keer, maar elke nou en dan, een van die bestellings sal 'n requote kry, of die einde sou te lank om skoon te neem, en teen die tyd dat bestellings is skoongemaak, is die wonderlike arbitrage gegaan. Ek het gevind dat dikwels, die dinge wat jy dink is makelaars geknoei met die pryse is eintlik in die stelsel en dat die pryse uiteindelik nader as wat jy die meeste van die tyd (wat suig vir hierdie tipe van handel) dink. Ek didn t verloor 'n groot deel van die geld, want die lot groottes wat ek gebruik tydens live rekening toets so klein was, maar ideaal, sou jy wil groter handel groottes vir die handel. en dus die risiko. Die probleem, ek dink is die aard van die operasie. wat jy nodig het om te verseker dat beide bestellings deurgaan ten einde voordeel te trek uit die situasie, maar dit blyk dat te dikwels, een van die bestellings sal versuim om uit te voer op die verwagte prys. dus moontlik veroorsaak dat 'n ramp ook sedert die winste uit die arbitrage is so klein. Die ideaal is, D jy wil hierdie bestellings uit te voer naby gelyktydig en op die verwagte prys. Ek het net dat dit nooit só gebeur. selfs wanneer die gebruik van hoogs likiede verskaffers. en my gedagte was dat die meeste van die tyd, prys arbitrage plaasvind in 'n vinnige bewegende markte. vandaar die rede vir die requotes. Soos ek gesê het, my program gewerk soos 'n bom, dit is net dat die makelaars didn t saamspeel baie goed. Sterkte, al is. Kan jy nie 'n glip funksie en neem dit as 'n verlies of ideaal breek, selfs wanneer jy requoted geword April 2007 Status: Lid 24 Posts haha ​​ek probeer dit in die nuus tyd en ek verdien ongeveer 90 van die GBP / JPY. soos 'n maand gelede. maar dit nie die geval werk die hele tyd. My voorstel is om pratice daarmee en miskien het jy weer in staat om wins te maak met dit. Dit is baie riskant en jy kan 'n baie los met this..so Practice daarmee eerste geword Julie 2006 Status: Lid 2970 Posts As die ARB is te groot, kan die makelaar die transaksies wat beweer daar was nie so 'n prys te ontken. dit met my gebeur so vergeet nie. maak 1 of 2 kan 100 (dit wil sê, 5 10 baie) werk gewoond werk. Sodra jy handel dryf teen die makelaars, sal hulle handel teen jou en gooi alles teen jou of dit in die boeke of nie. Aangesluit Mei 2007 Status: Lid 2 Posts Ek wou net met julle te deel 'n gedagte wat by my opgekom. en ek wou gaan met youll as 'n ding soos dit is enigsins moontlik / praktiese. Wanneer ek praat Forex Arbitrage, ek praat nie van nie sy moontlike belevie af uit om voordeel te trek. In plaas daarvan Ek is op soek na Arbitrage teen diffrent makelaars. laat ek verduidelik. In my handel oor die laaste paar jaar. as die arbitrage reëls state, moet jy koop 'n geldeenheid A, en verkoop dit teen ander, en so aan. In forex mark handel te dryf jy met 'n standaard geldeenheid (dollar, ek wed). Daarom, jy net neem wins in buitelandse valuta as die tariewe gaan uit balans (handel) en GoBack in normale vlakke (naby) Maar Don t ophou, doen 'n bietjie toets en te verbeter jou idee. Aangesluit Augustus 2006 Status: Lid 737 Posts Huskins - jy nog rond Dit is 'n ou draad, maar dit het net aan die voorkant so ek kyk na dit. Ek het probeer om hierdie tegniek op 2 op 'n slag MT makelaars gebruik te maak van euro en met net 'n 1 of 2 pit verskil - kon niks daarmee te maak. Jou idee van die gebruik 'n meer vlugtige paar en wag vir 'n wyer verspreiding kan werk. Het jy enige toetse Enige resultate interessante idee. Ken. Aangesluit April 2008 Status: Lid 19 Posts Terug in die dag 'n vriend van my en my 'n obsessie met die idee van driehoekige arbitrage. Dit is al gedoen deur een makelary huis en ons gebruik die fraksionele produk ondoeltreffendheid. Die FPI is 'n aanduiding van of 'n geldeenheid is oor of onderwaardeer in 'n onberispelike heining. Byvoorbeeld: Lang: EUR / USD Long: AUD / USD Kort: EUR / AUD Die eenvoudige idee van die stelsel was om lank te koop wanneer die geldeenheid is onderwaardeer in teenstelling met die FPI en verkoop wanneer die paar was oor gewaardeer. Ons het geweet dat die FPI altyd nooit sou afwyk te ver van 1, want die werklike arbitrages in sou kom en maak die mark doeltreffend te maak. Ons terug getoets hierdie stelsel met historiese data en gevind dat dit 'n winsgewende risiko-vrye stelsel. Op 'n daaglikse basis sal ons haal gemiddeld 5 ambagte met 'n waarde van 3pips na verspreiding. Dit kom nie t klink soos 'n baie, maar dit was heeltemal risiko-vrye My vriend gekodeer in aansoek om die stelsel uit te voer live en ek het reeds begin om af te trek na handelaar te haal my Ferrari In wese uit stelsel was foutloos behalwe vir een ding. Daar is die moontlikheid van glip in 'n buitelandse valuta handel. Dit was onmoontlik om in staat wees om al drie munt pare te koop teen die presiese prys wat ons nodig het om te bereik onder of oor doeltreffendheid. Verder was daar tye waar die verspreiding veranderende ongeluk kon veroorsaak dat ons al drie pare te verkoop teen 'n gekombineerde verlies. Indien slegs 'n buitelandse valuta maatskappy het 'n stelsel waar drie ambagte kon word opgestel en uitgevoer word as al die ander ambagte aan die vereistes. Dit sal ook noodsaaklik wees dat die verspreiding van hierdie maatskappy nie afwyk glad (selfs al is hulle het 'n groot vaste versprei). Tog sou dit nie gebeur nie, want hulle is in wese weggee gratis pitte. Na hierdie lang tydperk van navorsing oor arbitrage ek tot die gevolgtrekking gekom dat die makelary opstel is ontwerp om 'n kans van moontlike arbitrage ontmoedig gekom. Jammer om te piss op jou parade. Aangesluit November 2008 Status: Lid 2 Posts Ek wou net met julle te deel 'n gedagte wat by my opgekom. en ek wou gaan met youll as 'n ding soos dit is enigsins moontlik / praktiese. Wanneer ek praat Forex Arbitrage, ek praat nie van nie sy moontlike belevie af uit om voordeel te trek. In plaas daarvan Ek is op soek na Arbitrage teen diffrent makelaars, laat ek verduidelik. In my handel oor die laaste paar jaar het ek hanteer diffrent makelaars, wat handel lessenaars. Goeie manier van dink, ek dink dit is beslis uitvoerbaar. Dit beteken jy het 'n ander klein-kode vir die vier platforms te manipuleer, reg As die vier platforms met behulp van verskillende tale, wat het u doen om hierdie op te los of u net die gebruik van verskillende makelaars al met behulp van MS geword November 2008 Status Program: Lid 2 Poste Terug in die dag n vriend van my en my 'n obsessie met die idee van driehoekige arbitrage. Dit is al gedoen deur een makelary huis en ons gebruik die fraksionele produk ondoeltreffendheid. Die FPI is 'n aanduiding van of 'n geldeenheid is oor of onderwaardeer in 'n onberispelike heining. Byvoorbeeld: Lang: EUR / USD Long: AUD / USD Kort: EUR / AUD Die eenvoudige idee van die stelsel was om lank te koop wanneer die geldeenheid is onderwaardeer in teenstelling met die FPI en verkoop wanneer die paar was oor gewaardeer. Ons het geweet dat die FPI altyd nooit te ver sou afwyk van 1, omdat. Hi hier, het jy probeer om dit met interbank makelaars Het hulle toelaat jy om dit te doen en het hulle ook glip gereeld geword Februarie 2007 Status: AKA Gatersaw 386 Posts Huskins, Een van die beste real handelaars Ek weet (mense moet aandag te skenk). Ek is bly ek gevang jy op die forum. Ek ve opgemerk FXCM vs PFG pryse kan wees Arbed 'n paar keer per dag. Ek handel hoofsaaklik EURUSD sodat al wat ek m bewus van, maar ek is seker ander pare kon Arbed sowel wees. Dit is regtig so maklik nie. Aangesluit Oktober 2006 Status: Lid 655 Pos 'n Mens kan nie bang vir gevaar wees wanneer ek probeer om geld te maak. Aangesluit Februarie 2007 Status: AKA Gatersaw 386 Posts As Jaun ambagte forex risiko geïmpliseer. Dit is regtig so maklik nie. Aangesluit Oktober 2006 Status: Lid 655 Posts As Jaun ambagte forex risiko geïmpliseer. Har Har Har. baie snaaks. Aangesluit April 2008 Status: Lid 19 Posts Hi hier, het jy probeer om dit met interbank makelaars Het hulle toelaat jy om dit te doen en het hulle ook glip gereeld Ja, jy kan gebruik interbank makelaars Brokers sulke Retures kan wees Arbed, maar ek het nie 'n miljoen spaar. Voel vry om my te kontak indien jy 'n miljoen Ek is seker ons kan iets uitwerk -) hahah geword Februarie 2010 Status: Lid 60 Posts Risiko Gratis Forex Arbitrage System. Moontlike Arbitrage is risiko gratis net in teorie. In die praktyk, kan jy die risiko met behulp van regte gereedskap te verminder. net handel. Aangesluit Mei 2016 Status: Lid 6 Posts Is daar iemand, wat handel arbitrage ek gebruik statistiese arbitrage (nie ware arbitrage, maar sommige mense noem dit arbitrage) op aandele. Op soek na gekorreleer en gecoïntegreerd pare en scalping, wanneer verspreiding is / - 2 of 3 st. Dev. weg. Tot nou toe, mooi goeie wins op 'n ware rekening. Ek is nie die laaste weke as gevolg van referendum handel, maar hierdie week handel dryf jy kan sien op aangeheg beeld. Ek wil weet, as daar iemand is wat sy ervarings van hierdie tipe strategie kan deel. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Augustus 2010 Status: Game op: Koop 'n lae verkoop hoog. 235 Pos Ja, op baie markte. Ek maak ook eenvoudige intraday ambagte in hierdie twee FX pare, die meeste tyd in die rigting van die langer termyn tendens. AUD / CAD (as gevolg van AUD / USD en CAD / USD) of AUD / NZD (AUD / USD NZD / USD korrelasie). Arbitrage in Gold-JPYUSD-Nikkei-Silver werk ook in die medium termyn. Daar is 'n paar met veel hoër korrelasies (wat ook onthul reële mark inligting oor banke en Sertifiseringsliggame), maar is meer kompleks. Is Forex Arbitrage steeds moontlik opgelaai deur admin op 5 Julie 2016 by 12:07 Forex arbitrage is 'n handel strategie wat veronderstel is om risiko-vrye en wat in staat stel kleinhandel forex beleggers om voordeel te trek sonder enige oop valutablootstelling wees. Dit is 'n strategie wat behels vinnig optree daardie geleenthede wat deur pryse ondoeltreffendheid in die kort periodes wat hulle bestaan ​​word. Arbitrage verhandeling van hierdie tipe behels die verkoop en aankoop van verskeie valuta pare dat enige ondoeltreffendheid in pryse en enige gapings wat mag voorkom sal ontgin. Hoewel dit in teorie forex arbitrage handel is moontlik deur afluister in die breuke van pitte wat reeds gemis in kruise, dit is nie so maklik soos dit mag voorkom wanneer ek probeer dit uit in die werklike wêreld. Dit is omdat die berekening van die prys van 'n kruis paar onafhanklik is baie lastig so dikwels 'n pit ontbreek en die volle driehoekige verband kan nie gemaak word. Wat is die teorie van Forex Arbitrage Forex arbitrage is veronderstel om 'n slim en risiko gratis manier om 'n wins deur die ontginning van gapings in die mark wees. As, byvoorbeeld 'n dollar / euro paar het op 1,3339 is geprys, 'n dollar / GBP paar is geprys teen 1,5343 en 'n pond / euro paar is geprys teen 0,8688 dan die aankoop van 'n baie van 100,000 sou in ooreenstemming met die kom by 153430 USD / GBP paring. Dit is moontlik om die 100,000 verkoop vir Euros volgens die GBP / euro paring wat die handelaar sal netto 115101 Euros. Diegene Euros kan dan koop terug 'n totaal van 153.533 wat sal lei tot 'n finale wins van 103. Aangesien hierdie tipe van handel blyk risiko om vry te wees, moet dit dan teoreties moontlik wees om langer as 'n enkele standaard baie en belê tot 10 of selfs 100 baie en maak 'n groot wins. Wat is die werklikheid van Forex Arbitrage Een rede hoekom daar gapings soos hierdie in die buitelandse valuta mark is dat die kruise verteenwoordiging is nog nie voltooi nie. As jy onafhanklik die berekeninge te maak, sal jy ontdek dat daar eintlik baie meer syfers en die breuke van pitte sal die arbitrage gaping te vorm. Daar is 'n paar makelaars wat dit in gedagte sal hou en sal ekstra syfers aan die gaping vernou en wanneer die gaping vernou, sal die inkomste van die makelaar in te skop, vul die gaping met smere wys. Dit beteken dat daar geen arbitrage sal wees en daar kan geen wen deal. Selfs wanneer die keuse van die beste forex makelaars. Daar sal 'n paar wat 'n kommissie sal hef op elke transaksie wees, en dit sal 'n teoretiese wins te vee. Nog 'n probleem is wat vinnig genoeg is, selfs al is 'n ware gaping is geïdentifiseer. Selfs wanneer die gebruik van 'n sein diens uit te stuur waarskuwings oor geleenthede van hierdie aard, is dit steeds baie moeilik om 'n handelsmerk vinnig genoeg is om 'n wins te maak uit te voer. Die feit is dat ons vandag, die forex ruil valuta handel mark is so groot dat dit feitlik onmoontlik is om voordeel te trek uit buitelandse valuta arbitrage.


No comments:

Post a Comment