Monday, September 5, 2016

Forex Trading Meld Sjabloon

'N Excel-gebaseerde Forex Trading Journal Spreadsheet. vir alle Forex valuta handelaars Volg jou prestasie vir almal, plus (7) bykomende (aanpas) dop kategorieë. Uniek vertoon uitleg en maklik om te gebruik, selfs vir basiese Excel gebruikers. Volg en te analiseer beide P L en pitte lig van al prestasie statistieke. Images: TJS Tuis Menu al velle is mooi georganiseer deur kategorie. Belê in jou forex besigheid te begin die dop van jou ambagte vandag Volledige pakket, eenmalige fooi, 'n lae prys Gratis onbeperkte ondersteuning Koop TJS Elite 99 Trading Plan voorbeeld / template / aflaai Onder die volgende uittreksel, jy sal 'n voorbeeld handel plan sjabloon vind. Dit moet gebruik word as 'n riglyn vir die tipe inligting wat jy mag wens om op jou eie gedetailleerde handel plan in te sluit. Maar elkeen van die volgende afdelings moet in een of ander vorm aangespreek word. A handel plan kan so eenvoudig of so kompleks as wat jy wil (of moet) dit moet wees nie. Natuurlik, as dit is te ingewikkeld, kan jy dit moeilik vind om te voldoen aan en af ​​te sien met behulp van dit geheel en al. Die belangrikste punt van 'n verhandeling van plan is om jou kalm en ontspanne te hou tydens 'n handelsmerk, soos al denke moes gewees het gedoen voor jou inskrywing nie tydens jou handel. Professionele handelaars is ontspanne en saamgestel wanneer handel. Amateurs is senuweeagtig voor die handel en roekelose tydens die handel. Hou jou handel plan dinamiese dit gaan verander (net) wanneer jou ervaring en kennis van die markte (groei), en jou handel aktiwiteite, maar nooit in 'n ambag of handel sessie Sodra jou handel plan voltooi is, sal jy vind dat handel sal meer objektief wees , jy sal minder emosionele wees, en jou ambagte sal meer selektief wees. Dit sal struktuur en organisasie toe te voeg tot elke handel sessie. Dit sal jou bondgenoot wees wanneer hulle met onverwagse beweeg in die mark, eerder as om ongeregverdigde besluite wanneer 'n bedryf gaan nie soos verwag. Hou by die klassieke mark gesegde, beeld sjabloon Klik Trading Plan om af te laai (dit is 'n Microsoft Word-sjabloon). Klik om sjabloon Close af te laai - sjabloon Voorbeeld Trading Plan Ek het besef dat Trading is een van die mees uitdagende en lonende beroepe op aarde. Ek verwelkom die uitdaging, en deur middel van onderwys, konsekwentheid volharding, 'n spesifieke handel plan, behoorlike ingesteldheid en die regte gereedskap, sal ek die uitdagings te oorkom en te slaag en voorspoedig wees in finansiële handel arena. Dit sal jou toelaat om my eie pad en bestemming te regeer sonder om te vertrou op iemand anders vir my welstand. Wat is my benadering: My begin benadering is om voordeel te trek uit kort termyn tendense in die aandelemark, terwyl die gebruik van die daaglikse (grafiek) tydraamwerk om te soek na moontlike ambagte wat gehou sal word vir 'n 'n paar dae, moontlik weke of totdat die tendens geëindig of my teiken doelwit bereik is. Sodra ek konsekwentheid in hierdie minder gereeld tydraamwerk vind, sal ek probeer om my sukses te dupliseer op die meer gereelde intraday tydsraamwerke. Maandeliks sal kom met verloop van tyd. Bly in ooreenstemming Jaarlikse Om geleidelik verhoog my risiko bedrag as my data vertel my is dit raadsaam om dit te doen. Om te leer deur middel van my dag-tot-dag aktiwiteite van wat in die mark en deur voortgesette opleiding voort te sit. Om handel besigheid uitgawes tot 'n minimum te beperk. Om 'n steeds stygende aandele kurwe Lang Termyn Een kyk vir Inkomste via Dag handel, een vir Wealth via Swing handel. Dit sal toelaat dat my om uiteindelik opbou van 'n aftree-rekening, waar ek kan handel binne 'n Roth 401K Plan. Wat is my doelwitte: Om 'n tendens-handelaar, sal ek probeer om nie minder nie bereik as 'n 50 wen persentasie, met 'n algehele Wins verhouding van nie minder nie as 1,5. Wat Markte sal ek handel: Ek sal net fokus op die aandelemarkte vir nou, maar sal kyk na suksesse in ander markte arenas dupliseer wanneer my tyd maak voorsiening vir groter handel frekwensie. Wat tydraamwerke sal ek handel: Daily setups (net) tydens my eerste handel fase. Wat Opstellings sal ek handel: Ek sal scan vir die volgende twee setups: 1) Basing / Breakout naby 20mA, 2) terugsakking na Klein-ondersteuning of by 20mA. Alle bestellings sal limiet bestellings by die Vra prys een keer 'n handel bevestiging is bereik. As my volle aandeel baie nie uitgevoer word, sal ek probeer om likiditeit te voeg deur die koop van die oorblywende aandele teen die huidiglik vertoon bodprys. Waar sal ek plaas my Tops: My keerverlies pryse sal altyd voor inskrywing bepaal, en sal wees op logiese groot-spilpunt plekke op die kaart wat ek m die handel van. Uitgang neem wins (en / of) roete-stop reëls: Die helfte wins sal geneem word nader 'n voorafbepaalde punt van ondersteuning / weerstand, wat 'n 2 moet verteenwoordig: 1 beloning / risiko verhouding. Finale winste sal geneem word na 'n bevestiging van die einde van die huidige tendens (van grafiek van inskrywing), tensy uiteindelike teiken eerste bereik. Risikobestuur reëls: My handel risiko (1R) sal wees 1 van die huidige (daagliks aangepas) handel kapitaal. Ek sal nie meer as 4R het op die spel op enige gegewe tyd. Pre-mark aktiwiteite, of roetine: Teken in op verhandelingsplatform. Hersien indeks kaarte vir 'n kort termyn vooroordeel. Gebruik Yahoo Finansies te hersien Verdiensteverslae en meld in Handel Idees skandeerder vir nuwe handelsgeleenthede. Laai potensiaal ambagte in lang en kort horlosie lyste. Stel waarskuwings naby inskrywing punte. Post-mark aktiwiteite, of roetine: Werk TJS Journal. Neem screenshots van geslote ambagte en skakel na die ooreenstemmende handel joernaalinskrywing. Hersien al die oop ambagte vir moontlike volgende dag aksie. Hersien enige geslote ambagte te bepaal of plan is gevolg (of nie). Merk op SPY en Q se grafiek vir volgende dag vooroordeel. Opruiming verhandelingsplatform. Wat gereedskap gaan ek gebruik vir my handel besigheid: Falcon Trading Rekenaars skandering sagteware en geleenthede Trading Journal Sigblad (TJS) Elite. handel opname / dop joernaal Review die notas en voorbeelde van elke handel 5-8 dae na sluiting en na alles vooroordele en emosies bedaar. Skryf aantekeninge in die joernaal artikels van die TJS oor hoe toekomstige handel teregstellings, bestuur en uitgange verbeter kan word. Tweeweeklikse, kyk TJS dop vel om te sien wat sub-kategorieë is die vervaardiging van positiewe verwagting (met frekwensie). Verander volgens opgedateerde inligting. Lees een nuwe handelsmerk boek per maand uit my geselekteerde groep handel mentors / skrywers. Woon twee seminare / konferensies per jaar wanneer / as my gekose handel mentors / skrywers / opvoeders sal onderrig of uitsaai. Dissipline Mindset notas: Ek sal hou by die (5) Fundamentele waarhede. kan gebeur ek don t nodig het om te weet wat gaan gebeur volgende om geld te maak. Daar is 'n ewekansige verspreiding tussen wen verliese vir enige gegewe veranderlike wat 'n voorsprong definieer. 'N voorsprong is niks meer as 'n aanduiding van 'n hoër waarskynlikheid van een gebeurtenis oor 'n ander. Elke oomblik in die mark is uniek. My Goue Reëls (en / of) Trading Gebooie: Ek sal gedissiplineer word elke dag, en in elke handel. Ek sal my eie handel se plan wees. Ek is lief vir die neem van klein verliese. Ek sal altyd verdien die reg om groter handel. Ek is nie verslaaf aan handel net om te sien wat gebeur. Ek sal net handel hoë beloning Opstellings wat die waarskynlikhede in hul guns te hê. Ek sal 'n messelaar wat dieselfde tipe ambagte oor en oor weer. Sodra ek 'n opstel te vind, weet ek nie huiwer een keer in 'n bedryf, ek weet nie oor te ontleed. Ek sal altyd 'n gedetailleerde handel log / joernaal en sal op wat dit sê vir my optree. Alles wat ek doen, sal wees vir die sukses van my besigheid. Dit is 'n lewende dokument Dit kan verander soos my ervaring toeneem, (en / of) my kennis van die markte te verhoog. Klik om byvoorbeeld Close sien - Trading Plan voorbeeld Beste Trading Journal Sjabloon geword Julie 2014 Status: Lid 264 Posts ek gesoek vir 'n handels - joernaal aanlyn 'n rukkie terug, maar kon nie t regtig iets wat my geskik vind. So in plaas ek my eie joernaal in Excel. Dit was die beste ding wat ek ooit gedoen het om my handel te verbeter. Ek het 'n hele stelsel handel van nuuts af uitsluitlik op grond van die joernaal ontwikkel, en is met behulp van Excel om na te vors en nuwe idees te ontwikkel. My raad is Don t pla probeer om 'n sjabloon te vind as dit waarskynlik gewen t pas by jou handel in elk geval. Bou vir jou iets van nuuts af. Dit is 'n paar van die dinge wat ek in my joernaal: 1) Trading Plan Hoekom ek handel Wat wil ek bereik Hoe gaan ek hierdie Trading Sielkunde te bereik en Trading aanmanings My stelsel uitgeskryf stap vir stap 2) werkkaart hierdie is waar ek getalle crunch volgens my stelsel 3) Grafieke ek 'n klomp van die grafiese aanwysers gebaseer op my stelsel 4 ontwikkel) handel Journal Dit is waar ek inligting oor elke handel insluitende - rekeningsaldo geldeenheid paar Koop / verkoop gekoop of verkoop teken op Pip koste Lot grootte Neem Wins in Pips, dollars en rekening Stop Loss in Pips, dollars en rekening Risiko te beloon verhouding resultaat van elke handel bv Neem Wins treffer, of stop verlies getref Onttrekking. plus 'n paar ander dinge wat gebaseer is op my stelsel 5) Resultate Dit is hier waar ek my weeklikse resultate insluitende - Aantal ambagte nommer van oorwinnings Weeklikse Win Tempo weeklikse wins Weeklikse wins Plus al gemiddeldes tot op datum aan te teken. Al my resultate word geplot op grafieke, sodat ek visueel kan sien waar my verhandeling is op. Ek hoop dit is van 'n paar hulp Lidmaatskap herroep geword Junie 2014 40 Pos ek gesoek vir 'n handels - joernaal aanlyn 'n rukkie terug, maar kon nie t regtig iets wat my geskik vind. So in plaas ek my eie joernaal in Excel. Dit was die beste ding wat ek ooit gedoen het om my handel te verbeter. Ek het 'n hele stelsel handel van nuuts af uitsluitlik op grond van die joernaal ontwikkel, en is met behulp van Excel om na te vors en nuwe idees te ontwikkel. My raad is Don t pla probeer om 'n sjabloon te vind as dit waarskynlik gewen t pas by jou handel in elk geval. Bou vir jou iets van nuuts af. Dit is 'n paar van die dinge wat ek in my joernaal: 1) Trading Plan. Goeie inligting Zondervan Ek sal dit in ag, ek dont beteken om fout jy maar deur 'n kans het jy enige beelde. nie net vir my nie, maar vir ander beginner handelaars as hulle kom in en 'n blik op hierdie draad Indien nie, is dit al goed die inligting wat jy in jou Trading joernaal aan ons gegee is goed genoeg Dankie vir die deel. Aangesluit November 2009 Status: Lid 219 Posts Dit is 'n paar van die dinge wat ek in my joernaal: 1) Trading Plan Hoekom ek handel Wat wil ek bereik Hoe gaan ek hierdie Trading Sielkunde te bereik en Trading aanmanings My stelsel uitgeskryf stap vir stap 2) Werkkaart Dit is hier waar ek getalle crunch volgens my stelsel 3) Grafieke Ek het 'n klomp van die grafiese aanwysers gebaseer op my stelsel 4) handel Journal ontwikkel Dit is waar ek inligting oor elke handel insluitende - rekeningsaldo Geld te teken pair koop / verkoop prys gekoop of verkoop word teen Pip koste Lot grootte nie. Ek m nog steeds op soek na 'n oplossing buite Excel. My handel instrument is gebou met Excel, maar ek wil veral kaarte en kommentaar te vang. Presiese inskrywing data is nie regtig belangrik vir my op die oomblik, maar logika agter inskrywing / afrit en foute is wat ek m op soek na Lidmaatskap herroep geword Junie 2014 40 Pos Baie interessante Ek m nog steeds op soek na 'n oplossing buite Excel. My handel instrument is gebou met Excel, maar ek wil veral kaarte en kommentaar te vang. Presiese inskrywing data is nie regtig belangrik vir my op die oomblik, maar logika agter inskrywing / afrit en foute is wat ek m op soek na Martin Grote punt arjfca, ek stem saam met jou met foto's en kommentaar, wat ek dink dit is een manier wat nodig is , vir toekomstige verwysing oor hoe die mark gereageer tipe gebeurtenis. Sowel as seine of wat jy het. Maar ek dink dat deur ook 'n joernaal en die dop van wen of verloor gee 'n bietjie goeie uitsig oor die behoud van jouself verantwoordbaar met betrekking tot die doelwitte wat jy probeer te bewerkstellig. Dont get my Ek weet dat met handel soms is dit kan onlogies om doelwitte te hê, aangesien die mark kan doen net oor enige iets dit wil. Maar in hierdie geval sou dit iets vir die individu om te streef na wees. (Hoop wat sin maak) Dankie vir die deel van arjfca Ek verwelkom meer mense om te deel wat jy verkies geword November 2009 Status: Lid 219 Posts Groot punt arjfca, ek stem saam met jou met foto's en kommentaar, wat ek dink dit is een manier wat nodig is, vir toekomstige verwysing oor hoe die mark gereageer tipe gebeurtenis. Sowel as seine of wat jy het. Maar ek dink dat deur ook 'n joernaal en die dop van wen of verloor gee 'n bietjie goeie uitsig oor die behoud van jouself verantwoordbaar met betrekking tot die doelwitte wat jy probeer te bewerkstellig. Dont get my Ek weet dat met handel soms is dit kan onlogies om doelwitte te hê, aangesien die mark kan doen net oor enige iets dit wil. Maar in hierdie. Baie logiese en sistematiese benadering Congrat weer Happy New Year. Indien nie aan die einde van Lidmaatskap herroep geword Junie 2014 40 Pos Baie logiese en sistematiese benadering Congrat weer Happy New Year. Indien nie aan die einde van Martin Weereens arjfca, dankie en ja Gelukkige nuwe jaar aan u te Ook as enigiemand anders wil insette hul soort sjabloon wat ongelooflike sou wees. dankie dat U deel. Aangesluit November 2009 Status: Lid 219 Posts Martin, is dit geskep om my eie en spesiale behoefte so moeilik om te installeer op 'n ander stelsel het spesiale betaal DLL om data te Interaktiewe Broker nedd globale veranderlike dll stuur om te vang en kopieer Data tussen Multicharts en Excel nodig het om spesifieke gids stel dus baie wat gedoen moet word vir 'n newbie kodeerder soos ek. Ek hou van wat ek reeds. Vir seker dit kan 'n netjiese te vir ander te wees nie, maar sal dan moet aangepas Voordat dink dat ek nodig het om te konsentreer op die werklike besigheid. handel. Oor beurs: Ek het besluit die afgelope tyd om te werk met net een stel reëls vir een opstel. Ek sal probeer om daarby te hou. Ek gebruik net prys. Geen aanwysers. 4 pare net een tyd 15 min. Martin in die koue Montreal (-32 C) Lidmaatskap herroep geword Junie 2014 40 Pos Martin, is dit geskep om my eie en spesiale behoefte so moeilik om te installeer op 'n ander stelsel het spesiale betaal DLL om data te Interaktiewe Broker nedd globale veranderlike dll stuur na vang en kopieer data tussen Multicharts en Excel behoefte om spesifieke gids stel dus baie wat gedoen moet word vir 'n newbie kodeerder soos ek. Ek hou van wat ek reeds. Vir seker dit kan 'n netjiese te vir ander te wees nie, maar sal dan moet aangepas Voordat dink dat ek nodig het om te konsentreer op die werklike besigheid. handel. Oor beurs: Ek het besluit die afgelope tyd om te werk met net. Ek hoor jy Buddy In ieder geval was dit regtig fenomenale, en dit beteken nie lyk newbie kodering vir my haha. Jy wed, ons almal moet fokus op die werklike besigheid handel. Met 'n goeie handel plan voor ons moet ons goed wees. Lidmaatskap herroep geword Junie 2014 40 Pos Is daar iemand weet van 'n goeie handel tydskrif templates of sakeplan templates wat jy gebruik het voor of gebruik tans om insette van jou ambagte en hou van jou handel Hey whats up weer ouens, raai wat. Ek is aanlyn soek en ek eintlik gevind iemand wat 'n grafiek sjabloon wat wys jou hoe om jou rekening eksponensieel groei het. Hier is 'n pic en ek sal ook hul skakel insluit, moet jy dalk om in te skryf, en dit is wat suig, maar die inligting is baie waardevol in my opinie, sal ek kyk of ek kan plaas op die Excel vel myself. Ok never mind Ek kon nie t maar jy kan joune gryp gratis hier forexsuccessfultraders / gratis-besigheid-plan (forexsuccessfultraders / ref / p martinh121 w biz-plan-OPP) Aangeheg Image (Klik om te vergroot)


No comments:

Post a Comment