Sunday, September 11, 2016

Forex Blog Roemenië

FOREX ECN. wat staan ​​vir Elektroniese Kommunikasie Netwerk, is regtig die pad van die toekoms vir die buitelandse valuta markte. ECN kan die beste beskryf word as 'n brug met 'n skakel kleiner deelnemers aan die mark met toegeroep-1 likiditeit verskaffers deur 'n FOREX ECN Broker. Die makelaar verkry likiditeit van vlak-1 verskaffers (groot banke), lewer dit aan sy kliënte met behulp van die Finansiële Exchange protokol (FIX) en stuur bestellings die kliënt se terug na die Liquidity provider vir uitvoering. Kyk nou ons wye verskeidenheid van FX handel gereedskap en Daily Tegniese ontleding. Ons Platforms Trading die markte die manier waarop jy wil Hoekom slim handelaars kies ons 0,01 lot Minimum baie grootte 100 Minimum Deposito 0.1 ECN versprei van 0,1 pitte 0 koste Geen kommissie fooie op XL rekening STP ECN Broker Kry Maatskaplike Bly wat verband hou met ons RISIKO WAARSKUWING: Handel in Forex en Kontrakte vir verskil (CFD's), wat aged produkte, is hoogs spekulatiewe en behels aansienlike risiko van verlies. Dit is moontlik om meer as die aanvanklike kapitaal wat belê is verloor. Daarom, Forex en CFD's mag nie geskik vir alle beleggers nie. Slegs belê met geld wat jy kan bekostig om te verloor. So maak seker dat jy die risiko's wat betrokke is ten volle verstaan. Soek onafhanklike advies indien nodig. RISIKO WAARSKUWING: Handel in Forex en Kontrakte vir verskil (CFD's), wat aged produkte, is hoogs spekulatiewe en behels aansienlike risiko van verlies. Dit is moontlik om meer as die aanvanklike kapitaal wat belê is verloor. Daarom, Forex en CFD's mag nie geskik vir alle beleggers nie. Slegs belê met geld wat jy kan bekostig om te verloor. So maak seker dat jy die risiko's wat betrokke is ten volle verstaan. Soek onafhanklike advies indien nodig. FXCC nie dienste te lewer vir die Verenigde State van Amerika inwoners en / of burgers. FX sentrale skoonmaak Ltd word gereguleer deur CySec (lisensie nommer 121/10). NUTTIGE SKAKELS Kopiereg 2016 FXCC. Alle regte voorbehou. Gratis DAAGLIKSE VIDEOS premie lidmaatskap BEGIN U beproewing die huidige aanlyn KURSUS LID se aanteken Jou rekord en ondervinding in die mark was iets wat ek kon nie t ignoreer. Ek het af en op al met handel oor die afgelope 7 jaar as ek selde sal sukses, maar nog steeds was gretig om handel te dryf. Toe ek agtereenvolgende verliese sou hê, sou ek alles bymekaar te hou handel. Toe ek 'n wen sou hê, sou ek so gelukkig en bang om te verloor wat ek gemaak word, D Ek stop handel. Ek kan sê dat ek baie geleer oor die handel met 'n ander diens, maar jy sit so baie in perspektief vir my en het dit na 'n hele nuwe vlak. Eerlik. Individuele Geld storie was 'n groot wedstryd wisselaar Directional Vooroordeel het my oë oopgemaak. Ek wou nooit 'n daaglikse tydraamwerk handelaar wees, want ek het gevoel dit sou te veel risiko wees vir my en winste sal stadig besig wees. Handel met julle hierdie laaste 10-weke het werklik lonend vir my en my mees suksesvolle ooit klas wat jy genoem hoe ons vertel as handelaars om te gaan vir 1: 3 of 1: 4 risiko / beloning en dit is wat ek geleer het, te . Ek was nogal senuweeagtig met 1: 1 r / r, maar ek was bereid om dit te probeer. Wat jy sê in die klas was besig om soveel sin, ek het gesê die rede waarom nie en het daarvoor Jou rekord en ondervinding in die mark was iets wat ek kon nie t ignoreer. Wel, sal jy bly wees om te weet dat in die laaste 10-weke my rekening is tot 33 gemaakte wins. Ek m nog giggel -) En ek don t het 'n ton van risikoblootstelling vir elke handel wat ons neem, so dit is selfs meer verbasend, insiggewend, en ronduit AWESOME ek don t wil hou doen oorwinning rondtes, maar ek kan sê dat dit voel geweldig om uiteindelik sien 'n sukses in my rekening. Jy het my gehelp te sien en nou glo dat ek sukses in die handel kan sien. Synde afgesien van jou Trading Kamer het werklik my beste belegging in my 7 jaar handel loopbaan. My opregte dank die beste Forex - Futures Tutoring geld kan koop SimplerForex en Raghee het my verander as 'n handelaar en het vir my gewys dat daar hoop is in die handel. Na baie Hustlers en makelaars wat na bedrogspul my probeer, ek ve ontdek, te danke aan SF-Raghee, kan dit Trading 'n gerespekteerde beroep en ook winsgewend wees, maar net as jy weer dit nader in die gepaste wyse. Dankie ouens, julle moet jul eie werk, hou die goeie werk Alles van die beste van Boekarest - Roemenië. Marius - Sebastian S Dit is die enigste amptelike webwerf van Raghee Horner se mees onlangse produkte en dienste. Dienste en produkte wat verkoop word deur ander webwerwe word nie ondersteun deur SimplerForex of Raghee Horner. VS regering Vereiste Disclaimer - Commodity Futures Trading Commission. Futures en opsies handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die termynmark en opsies markte. Don t handel met geld wat jy kan bekostig om te verloor. Hierdie webwerf is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop futures en opsies. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. CFTC REËL 4.41 - hipotetiese of gesimuleerde prestasieresultate sekere beperkings. Anders as 'n werklike vertoningslys, MOENIE gesimuleerde uitslae verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat Die bedrywe HET NIE uitgevoer, kan die resultate onder OF-OOR vergoed vir DIE IMPAK, indien enige, van SEKERE markfaktore, soos 'n gebrek aan likiditeit, gesimuleerde TRADING programme in die algemeen ook onderhewig aan die feit dat Dit is ontwerp met die voordeel van agterna. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE rekening of waarskynlik om voordeel te trek of verliese soortgelyk aan dié wat ACHIEVE. Kopiereg 2013 SimplerForex Alle regte voorbehou. Reproduksie sonder toestemming verbied. Kopiereg Eenvoudiger Forex 2016 Die enigste makelaar met instrumente om handel te dryf Die enigste makelaar met instrumente om handel te dryf IFCMARKETS. CORP. 2006-2016 IFC Markte is 'n toonaangewende makelaar in die internasionale finansiële markte wat aanlyn forex dienste, sowel as toekomstige, indeks, voorraad en kommoditeit CFD's bied. Die maatskappy het geleidelik werk sedert 2006 bedien sy kliënte in 16 tale van 60 lande regoor die wêreld, ten volle ooreenstemming met internasionale standaarde van makelaarsdienste. Risiko Waarskuwing Kennisgewing: Handel in Forex en CFD's op OTC mark sluit aansienlike risiko en verliese kan jou belegging oorskry. IFC Markte verskaf nie dienste vir die Verenigde State en Japan inwoners.


No comments:

Post a Comment